شنبه# #،# #29# #شهریور# #1399

سخنرانی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری در وبینار "کسب و کارهای کوچک و متوسط در گردشگری و کوید 19"

اشتراک گذاری

دکتر معصومه توانگر، عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری در پنل وبینار " کسب و کارهای کوچک و متوسط در گردشگری و کوید 19: استراتژی احیا و بازار یابی" به ارائه سخنرانی می پردازد.

به گزارش پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی این وبینار با هدف بررسی سازو کارهای  احیا و بازیابی کسب و کارهای خرد و متوسط، شناسایی استراتژی های تاب آور و همچنین سیاست گذاری هدفمند برای مقابله با این بحران ؛ برگزار می شود.

شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان به دلیل محدودیت های شدید در بخش گردشگری و همچنین کاهش چشمگیر تقاضا در بین مسافران، بحران بی سابقه ای را در اقتصاد جهانی گردشگری ایجاد کرده است. بسیاری از بنگاه های کوچک و متوسط گردشگری تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفته و اکنون با کاهش چشمگیر درآمد روبرو هستند. ایران نیز همانند بسیاری از مقاصد دیگر، متاثر از شیوع این بیماری بوده و پیامدهای منفی اقتصادی شدیدی را نیز تجربه کرده است. به همین دلیل، شناسایی راهبردهایی در سطح محلی، ملی و جهانی برای محدود کردن و به کنترل درآوردن بحران کرونا و کمک به جوامع آسیب دیده و بازگشت آنها  به عرصه رشد و ثبات بیش از پیش احساس می شود.

گفتنی است پروفسور جعفر جعفری ازدانشگاه آمریکا به عنوان سخنران اول، دکتر ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دکتر سیفی از دانشگاه فنلاند، به عنوان دبیران نشست و دکتر رستگار از دانشگاه استرالیا، دکتر مصطفوی از سوئد و دکتر قادری، دکتر کهزادی و دکتر توانگر از ایران در این وبینار حضور خواهند داشت.

اخبار