چهارشنبه# #،# #16# #مرداد# #1398

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان رضوی مطرح کرد؛ پیشرو بودن جهاددانشگاهی در تأثیرگذاری بر مسائل اجتماعی و فرهنگی

اشتراک گذاری

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: چند سالی است که نهادهای علمی موظف شدند و تصمیم گرفتند در مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بیشتر تاثیرگذار باشند و جهاددانشگاهی در این زمینه پیش‌رو بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر حمیدرضا بیدخوری عصر روز گذشته 21تیرماه در اختتامیه جشنواره و مسابقات بومی و محلی استان که در استادیوم ورزشی شهدای روستای ساق شهرستان زاوه برگزار شد، اظهار کرد: رویداد بزرگ و پرنشاط ورزشی امروز یک نمونه از تلاش‌هایی است که در حوزه فعالیت‌های اجتماعی زیر نظر استانداری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این رویداد نمونه‌ای از کارهایی است که با رویکرد مشارکتی و مشارکت چهار بخش متفاوت انجام شد.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مورد اضلاع مختلف این رویداد بیان کرد: مهمترین ضلع، اهالی پرانگیره و پرنشاط روستای ساق، دومین ضلع مسئولین محلی همچون فرماندار، امام جماعت، اعضای شورای شهر و...‌ هستند. ضلع سوم استانداری و وزارت کشور که به درستی این روستا را برای مطالعه انتخاب کرده است و ضلع چهارم نیز جهاددانشگاهی بوده که پژوهشگران آن در این روستا اقدامات پژوهشی انجام می‌دهند.

بیدخوری یادآور شد: با این نشاط و انگیزه‌ای که در روستای ساق وجود دارد، می‌توان در رویدادهای غیرورزشی نیز، چنین فعالیت‌هایی را تکرار کرد.

اخبار