پنج شنبه ، 26 تير 1399

پانزدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد

اشتراک گذاری

پانزدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری (بهار و تابستان 1399) منتشر شد.
در این نشریه به سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی 
12 مقاله به شرح زیر منتشر شده است:

 

تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری

فریبرز رحیم نیا، قاسم اسلامی، فرشاد قادری

 

چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی‌های شغلی (مورد مطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری)

علی عابدینی، حمید زارع

 

تاثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری  (مورد مطالعه: بازار تبریز)

ابوالفضل حق­وردی زاده، ناصر صنوبر، اکبر قاسمی، سعیده خانی

 

رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری

مجید سارانی، علی‌اکبر امین بیدختی، سکینه جعفری

 

عوامل مؤثربررفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ

بهرام نکوئی صدری، سمانه توسلی، احمد پوراحمد، فاطمه فهرست

 

اثر فعالیت‌های شبکه­های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران

یزدان شیرمحمدی، زینب هاشمی باغی

 

عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری

(مورد مطالعه: شهر یزد)

حامد فلاح تفتی، مهدیه زحمتکش سردوراهی، بهاره گورنگی

 

نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)

محمّدرضا تقی­زاده جورشری، نرگس دل افروز، سید محمود شبگو منصف، سعید باقرسلیمی

 

شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان

مهری شاه‌زیدی، سحر موحدی، نفیسه باقری

 

مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک

فاطمه یاوری گهر، پیام حنفی زاده، ترانه حاجی احمدی فرمهینی

 

نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان) 

عطیه علی اکبری، مسعود تقوایی

 

تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری(مورد مطالعه: شهر مشهد)

اصغر طهماسبی، مهری زوارنیا

 

 علاقمندان می توانند از سایت دوفصلنامه به آدرس  journalitor.ir متن کامل مقالات را دریافت نمایند.

شایان ذکر است دوفصلنامه " مطالعات اجتماعی گردشگری " در سامانه های ISC و SID نمایه می شود.

اخبار